03

Η ομάδα μας

Ψυχολόγοι

Έφη Μπούρα

Η Έφη γεννήθηκε στο Τορόντο του Καναδά. Από μικρή ηλικία είχε έντονο ενδιαφέρον για τα ανθρωπιστικά και κοινωνικά επαγγέλματα και έτσι αποφάσισε να σπουδάσει ψυχολογία. Είναι κλινική ψυχολόγος, δραματοθεραπεύτρια,πτυχιούχος του Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Surrey της Αγγλίας. Παρακολούθησε κύκλους κατάρτισης στη διάγνωση και θεραπευτική παρέμβαση για μαθησιακές δυσκολίες και τον αυτισμό. Εργάστηκε ως ψυχολόγος στην Αγγλία, όπου απέκτησε εκτεταμένη εμπειρία στην εφαρμογή προγραμμάτων βασισμένων στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (ΑΒΑ) εργαζόμενη με πολλά παιδιά, γονείς και ειδικούς. Επιπλέον, είναι εκπαιδευμένη στην προχωρημένη χρήση του Συστήματος Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων (PECS). Πραγματοποίησε σειρά εκπαιδεύσεων στο εξωτερικό για τη διάγνωσηκαι παρέμβαση στις ΔΑΦ (ADI-R, ADOS, DISCO, 3Di, Early Bird, κ.α.).Ολοκλήρωσε πενταετή εκπαίδευση στη συστημική θεραπεία οικογένειας και ζεύγους στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγιεινής.Έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Εργοθεραπείας του Α.ΤΕΙ Αθηνών. Είναι πιστοποιημένη Practiotioner Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, Έχει αναλάβει τηνεκπαίδευση και την εποπτεία φοιτητών Εργοθεραπείας και την εκπαίδευση και εποπτεία επαγγελματιών σε θέματα που αφορούν στη διαχείριση συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων καθώς και την εποπτεία επαγγελματιών που ασχολούνται με την παράλληλη στήριξη παιδιών .Από το 2000 συνεργάζεται  με μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, δημοτικάσχολεία  και  νηπιαγωγεία. Συμμετέχει ως εισηγήτρια σε επιμορφωτικές; ημερίδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Αττικής.

Εργάζεται ως συστημική ψυχοθεραπεύτρια εφαρμόζοντας ατομική και ομαδική θεραπεία και δραματοθεραπεία. Είναι εκπαιδεύτρια ενηλίκων και διδάσκει ψυχολογία και συμβουλευτική σε Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων.  Παράλληλα είναι  εμψυχώτρια  θεατρικού  παιχνιδιού, απόφοιτη της  σχολής  του«Σχολείου Παιχνιδιού». Εχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση της σε ένα νέο εκπαιδευτικό μοντέλο για παιδιά το «Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα» (ΓΣΔ) που συνδυάζει την τέχνη του θεάτρου με αρχές από γνωσιακές και συμπεριφορικές θεραπείες.Το ΓΣΔ απευθύνεται σε παιδιά και εφήβους με υψηλής λειτουργικότητας αυτισμό, προβλήματα συμπεριφοράς, ΔΕΠΥ, επικοινωνιακές δυσκολίες, χαμηλή αυτοεκτίμηση, επιλεκτική αλαλία.Πρόκειται για ένα ψυχοπαιδαγωγικό μοντέλο σχεδιασμένο από την Δρ. Χάρις ΚαρνέζηΈχει γράψει ιστορίες για  παιδιά  δημοτικού και άρθρα  σε  επιστημονικές επιθεωρήσεις  και περιοδικά. Είναι ηθοποιός αυθόρμητου θεάτρου «playback» και απόφοιτη του προγράμματος Performance του Εθνικού Θεάτρου, βοηθώντας ανθρώπους να δημιουργήσουν τον καλύτερο δυνατό εαυτό τους και να ζουν αρμονικά με «το μέσα» τους. Aπό το 2015 έως και σήμερα, είναι Επιστημονική Υπεύθυνη της Διεπιστημονικής Ομάδας του Κέντρου Μάθηση-Λόγος.

Τατιάνα Πριμηκήρη

Η Τατιάνα είναι Ψυχολόγος, απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει φοιτήσει στο τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας του ίδιου Πανεπιστημίου. Εκπαιδεύεται στη Γνωσιακή Ψυχοθεραπεία στο Ερευνητικό και Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγιεινής (Ε.Π.Ι.Ψ.Υ.) σε συνεργασία με το Αιγινήτειο νοσοκομείο. Στο πλαίσιο των σπουδών της ολοκλήρωσε την πρακτική της άσκηση στο κέντρο Μαθησιακής και Ψυχολογικής Υποστήριξης "ΜΑΘΗΣΗ-ΛΟΓΟΣ". Έχει παρακολουθήσει πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων και ημερίδων και έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση του ψυχομετρικού εργαλείου WISC-V (Τεστ Νοημοσύνης για Παιδιά και Εφήβους).

Μυρτώ Ρούσσου

Η Μυρτώ είναι Ψυχολόγος, απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, στα πλαίσια του οποίου πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο κέντρο στήριξης παιδιού και οικογένειας των Παιδικών Χωριών SOS στο Περιστέρι. Έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Ψυχική Υγεία και Ψυχιατρική Παιδιών και Εφήβων στην Ιατρική Σχολή Αθηνών και εκπαιδεύεται στο συνθετικό μοντέλο Συστημικής Θεραπείας. Έχει παρακολουθήσει πλήθος εκπαιδευτικών σεμιναρίων όπως τα ετήσια σεμινάρια Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και Σχολικής Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και έχει λάβει εκπαίδευση για την αξιολόγηση της νοημοσύνης Παιδιών και Εφήβων μέσω του σταθμισμένου ψυχομετρικού εργαλείου WISC-V.

Λογοθεραπευτές

Αναστασία Παναγιωτακοπούλου

Η Αναστασία είναι αριστούχος απόφοιτη του Τμήματος Λογοθεραπείας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πελοποννήσου (Α.ΤΕΙ Καλαμάτας – Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας). Ειδικεύεται στη λογοθεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά σχολικής και προσχολικής ηλικίας. Έχει εκπαιδευτεί στη γραφή Braille, καθώς και σε εξειδικευμένα διεθνή προγράμματα ομαδικής θεραπείας με στόχο την προώθηση της επικοινωνίας και της κοινωνικής ανάπτυξης. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και ημερίδων για την Λογοθεραπεία, την Ψυχολογία και την Ειδική Αγωγή. Από το 2017 είναι βασική εκπαιδεύτρια του τμήματος Λογοθεραπείας στο Κέντρο Μαθησιακής Υποστήριξης "Μάθηση-Λόγος". Έχει αναλάβει την εκπαίδευση και την εποπτεία φοιτητών λογοθεραπείας στα πλαίσια της πρακτικής τους άσκησης.

Ελίνα Καρανίκα


Η Ελίνα είναι πτυχιούχος του τμήματος Λογοθεραπείας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Τ.Ε.Ι.) Πατρών και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος πάνω στην «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» του Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Έχει εργαστεί εθελοντικά στο «Χαμόγελο του Παιδιού» στον τομέα της δημιουργικής απασχόλησης παιδιών στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων Πατρών. Ολοκλήρωσε την πρακτική της άσκηση στο κέντρο «Μάθηση Λόγος» και έκτοτε εργάζεται αναλαμβάνοντας μαθητές προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Είναι πιστοποιημένη γνώστρια της μεθόδου Braille. Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο εναλλακτικής επικοινωνίας PECS και στο ΑΘΗΝΑ ΤΕΣΤ που αφορά τη Διάγνωση Μαθησιακών Δυσκολιών. Έχει ολοκληρώσει τον ετήσιο Κύκλο Εποπτείας με θέμα «Γλώσσα και Γλωσσικές Διαταραχές» και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων που αφορούν τις αναπτυξιακές διαταραχές, τις μαθησιακές δυσκολίες, τις αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές κ.α.  

 Έλενα Χριστοδούλου

 

Η Έλενα είναι απόφοιτη λογοθεραπεύτρια της Σχολής Επιστημών Αποκατάστασης Υγείας του Πανεπιστημίου Πατρών (ΑΕΙ). Στην προϋπηρεσία της περιλαμβάνονται κέντρα ειδικών θεραπειών, παράλληλη στήριξη σε σχολικό πλαίσιο και κλινική άσκηση στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Παναγία η Βοήθεια» στο Ρίο Αχαΐας. Διαθέτει κλινική εμπειρία σε παιδιατρικό πληθυσμό με πιστοποιημένη εκπαίδευση σε συστήματα εναλλακτικής επικοινωνίας (Makaton, PECS), στην Εντατική Αλληλεπίδραση, το Messy Play και ενημερώσεις βασισμένες στη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος. Αντικείμενο ενασχόλησης και διαρκούς ενημέρωσης είναι οι αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές με τη χρήση μεθόδων υποβοήθησης, η μυολειτουργική αποκατάσταση των αρθρωτών στην στοματική κοιλότητα και η ανάπτυξη κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων, προκειμένου να καθοριστεί ο μοναδικός τρόπος αντιμετώπισης των δυσκολιών κάθε παιδιού. 

Εργοθεραπευτές

Κιλτσίκη Κωνσταντίνα

Η Κωνσταντίνα είναι πτυχιούχος του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών. Από κλινικές ασκήσεις της έχει συμμετάσχει σε προγράμματα του: Κέντρου Επαγγελματικής Προεργασίας και Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης του Αιγινητείου Νοσοκομείου, του Πανελληνίου Σωματείου Ατόμων με Αναπηρία "Ερμής" και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Σπαστικών παιδιών "Ο Καλος Σαμαρείτης". Διαθέτει εκπαίδευση στη Βασική Κατάρτιση PECS και Εξειδικευμένη Επιμόρφωση του ΚΕΔΙΒΙΜ Ε.Κ.ΠΑ "Εκπαίδευση στη Εμψύχωση και Ενδυνάμωση Ομάδων

Βασιλική Βουράκη

Η Βασιλική είναι πτυχιούχος Εργοθεραπεύτρια και μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών. Πραγματοποίησε την Πρακτική της άσκηση στο "Δαφνί" και στο Εθνικό Ίδρυμα Αποκατάστασης Αναπήρων (Ε.Ι.Α.Α.). Στη συνέχεια εργάστηκε σε Ειδικά Δημοτικά σχολεία για παιδιά με αυτισμό, εγκεφαλική παράλυση και τα τελευταία χρόνια δουλεύει στο Ειδικό δημοτικό σχολείο τυφλών Καλλιθέας. Έχει εξειδικευτεί στον αυτισμό, ενώ παράλληλα παρακολουθεί ημερίδες και σεμινάρια που αφορούν τόσο τον παιδιατρικό πληθυσμό όσο και την εξέλιξη της εργοθεραπείας στον χρόνο. 

Ειδικοί Παιδαγωγοί

Στεφάνου Αγγελική

Η Αγγελική γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος (MSc) στην Ειδική Αγωγή (Special Educational Needs) από το πανεπιστήμιο του East London. Έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο Θεραπεία και Εκπαίδευση Παιδιών με αυτισμό και Διαταραχές Επικοινωνίας (TEACCH) αλλά και στην ετήσια επιμόρφωση στην ειδική αγωγή του Παιδαγωγικού Τμήματος του  Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Άννα-Μαρία Καντάρη

Η Άννα Μαρία Καντάρη εργάζεται στο κέντρο ως ειδική παιδαγωγός. Είναι απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, με μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση του Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Έχει συμμετάσχει σε trainings που αφορούν τον Αυτισμό και την Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας. Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει εκπαιδεύσεις όπως το" Θεατρικό παιχνίδι στην εκπαίδευση" και "Μάθηση μέσω παιχνιδιού". Ακόμη έχει παρακολουθήσει σεμινάρια που αφορούν στην "Προληψη στην σεξουαλική εκμετάλλευση και κακοποίηση ανηλίκων". Η εμπειρία της περιλαμβάνει την εφαρμογή εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων σε παιδιά με διαφορετικές δυσκολίες και ανάγκες, αλλά και σε μαθητές από διαφορετικό πολιτισμικό περιβάλλον, είτε δια ζώσης είτε διαδικτυακά. Αναπτύσσει διαφοροποιημένη διδασκαλία βάσει της ηλικίας, του μαθησιακού επιπέδου και των αναγκών του κάθε παιδιού. Προωθεί τη συνεργασία του ειδικού παιδαγωγού με τον εκπαιδευτικού του σχολείο και τον γονέα.

Στέλλα Κωνσταντά

Η Στέλλα είναι απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (με ειδίκευση: Ψυχολογίας) της Φιλοσοφικής Σχολή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Από το τελευταίο έτος των σπουδών της ξεκίνησε να εργάζεται εθελοντικά σε δομές που παρέχουν υπηρεσίες παρέμβασης και φροντίδας σε παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος και Νοητική Ανεπάρκεια. Ακόμη, έκανε πρακτική άσκηση στο Ειδικό Δημοτικό Αυτιστικών στον Πειραιά και στο Ε.Ε.Ε.Κ. Αιγάλεω. Παράλληλα ξεκίνησε να εργάζεται παρέχοντας ιδιωτική παράλληλη στήριξη σε νήπια με ΔΑΦ και παρακολούθησε πλήθος σεμιναρίων και μετεκπαιδευτικών προγραμμάτων όπως «Αναπτυξιακή Ψυχοπαθολογία» στην Παιδοψυχιατρική Κλινική του ΕΚΠΑ, «Αξιολόγηση και Αποκατάσταση Νηπίων, Παιδιών και Εφήβων με ΔΕΠ-Υ» στην Παιδοψυχιατρική Κλινική του ΕΚΠΑ, TEACCH, PECS, PRT κ.α. Το 2018 έλαβε Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στις Επιστήμες της Αγωγής με κατεύθυνση στην Ειδική Εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Έχει εργαστεί σε κέντρα ειδικών θεραπειών παρέχοντας ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση και ειδική διαπαιδαγώγηση σε παιδιά με ΔΑΦ. Σήμερα εργάζεται στο πρότυπο κέντρο μαθησιακής και ψυχολογικής υποστήριξης «Μάθηση-Λόγος» όπου πραγματοποιεί συνεδρίες ψυχοπαιδαγωγικής παρέμβασης σε νήπια με ΔΑΦ και ΔΕΠ-Υ και στο Κέντρο Διημέρευσης και Ημερήσιας Φροντίδας ΑΜΕΑ του Σωματείου «Η ΑΡΓΩ» ως βασική εκπαιδεύτρια σε τμήμα με ενήλικες στο φάσμα του Αυτισμού. Από τον Οκτώβριο του 2023 παρακολουθεί το εξ αποστάσεως προπτυχιακό πρόγραμμα Ψυχολογίας του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου..

Γραμματειακή Υποστήριξη

ΖΩΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ

04

Oι φωτογραφίες μας